zaterdag 24 januari 2009

Vintage all over the pl@ce

Vandaag heb ik -uiteraard zoals élke zaterdag, gewinkeld met mn mams. En ja, ik heb héle leuke donkerblauwe vintage pumps gekocht! En ze waren helemaal niet duur! Één hakje was ineens afgebroken toen ik erop liep, dus daarom waren ze voor de helft :) Ik ben meteen naar de schoenmaker gegaan voor nieuwe hakjes! Want ik kon niet wachten om erop te lopen! I love them!






Verder heb ik ook nog rode (beetje roest-rood) nepleren laarsjes gekocht! Voor E5,-(!!!) Ze lijken roder door de flits.






En na het middagje winkelen, zei mn moeder: "Op zolder liggen nog oude pumps van oma, van toen ze ging trouwen. Die heeft ze aan mij gegeven vroeger, misschien pas jij ze nu wel." Ik ging naar zolder, en ja hoor. Wat een beauties! Zwart suède, mooie hak (alleen de hakjes zijn kapot van ouderdom..) en verder nog zó mooi! Definately dat ik daarop ga lopen!

Op de foto lijken ze niet zo mooi, maar ze zijn echt prachtig! En ze zitten lékker!








Kortom, het was qua shoppen betreft, een hele geslaagde dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten